Klantservice
Bestellen
Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, sturen wij u een e-mail met een orderbevestiging met daarin de producten die u heeft besteld. Wij doen ons best om onze website zo up-to-date mogelijk te houden. De mogelijkheid blijft echter bestaan dat een bepaald product niet meer leverbaar is, in dat geval nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Bestellingen worden pas effectief vanaf het moment dat de betaling is ontvangen. Wij hebben het recht aan bestellingen voorwaarden te verbinden of deze te weigeren, tenzij anders overeengekomen.
De inhoud van deze website inclusief producten, teksten, afbeeldingen, beschrijvingen, data, ontwerpen, fotografie is met de grootste zorg samengesteld. De informatie op onze site kan echter typografische fouten of onnauwkeurigheden bevatten en is mogelijk niet volledig of actueel. Wij kunnen daarom de inhoud op elk moment en zonder voorafgaande kennisgeving bijwerken, wijzigen of verwijderen. De inhoud is niet bindend en wordt alleen ter informatie verstrekt.
Wij behouden ons het recht voor om in geval van overmacht de verwerking van een bestelling stop te zetten en uiteindelijk de bestelling te annuleren zonder enige schadevergoeding. Overmacht is elke externe oorzaak en elke omstandigheid die niet direct verband houdt met de producten en diensten die door ons worden geleverd en waarvoor wij niet verantwoordelijk kunnen zijn.
Betalingen
Alle prijzen op deze website zijn in euro’s, inclusief BTW (21%) en exclusief transportkosten. De facturering gebeurt volgens de prijs op de orderbevestiging.
Aankopen die op onze website worden gedaan, worden beveiligd via de vertrouwde internet betaling verwerkingsbedrijven. Alle persoonlijke debet- en credit card gegevens die worden verzonden, worden afgehandeld via beveiligde verbindingen. Wij kunnen de prijzen vermeld op onze website (illuri.be) op elk moment wijzigen zonder voorafgaande kennisgeving.
U bent verantwoordelijk voor eventuele aanvullende belastingen en heffingen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele vergoedingen die door derden in rekening worden gebracht.
Levering
Wij doen ons uiterste best uw bestellingen binnen 3-5 werkdagen na ontvangst van betaling bij uw thuis te laten leveren al kan afhankelijk van de bestemming de levertijd oplopen.
Let op: de levertijd is indicatief en is daarom niet gegarandeerd. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen van uw pakket tijdens de bezorging.
Het is uw eigen verantwoordelijkheid om het juiste afleveradres in te vullen. Bij het opgeven van een verkeerd afleveradres zijn de kosten voor een tweede levering voor uw rekening. Als uw gegevens niet volledig zijn, kan dit de verwerking van uw bestelling vertragen.
Wij vertrouwen op bpost en postNL, koeriersdiensten om alle bestellingen te verzenden. Wij betalen voor extra verzekeringen en u ontvangt een tracking code.
Leveringen vinden plaats op werkdagen tijdens reguliere kantooruren; niet op feestdagen. Wij kunnen niet verantwoordelijk zijn voor eventuele vertragingen die bij de oplevering worden gesteld. Ook verpakken en verzenden wij onze pakketten met de grootste zorg, dus kunnen we niet aansprakelijk gesteld worden voor zoekgeraakte of beschadigde pakketten door toedoen van Bpost en/of andere koeriersdiensten.
België: € 6,00 met verzekering en trackingcode
(standaard voor bestellingen onder de € 100)
Gratis verzending voor alle bestellingen boven € 100,00
Nederland: € 8,00 geen gratis verzending
Duitsland: € 9,00 geen gratis verzending
Frankrijk: € 10,00 geen gratis verzending
Verenigd koninkrijk: € 21,00 geen gratis verzending
Rest van Europa : € 21,00 geen gratis verzending
Buiten Europa : € 28,00 geen gratis verzending
Wij zijn niet aansprakelijk voor schade in welke vorm dan ook, fysiek, materieel of immaterieel. Eventuele schade veroorzaakt door verzending dient door u bij de transportonderneming te worden opgevraagd. Wij aanvaarden geen enkele verantwoordelijkheid voor verloren pakketten.
Retourneren
Voordat u het retour stuurt, mail naar info@illuri.be schrijf duidelijk uw ordernummer, welk product retour komt en voor welk product het geruild moet worden.
Wij adviseren u gebruik te maken van een bezorgdienst die een tracking nummer biedt. Als het retour verzoek wordt afgewezen door ons, dan zal het u worden teruggestuurd, u zal geen terugbetaling of een wissel mogelijkheid ontvangen. Indien een product wordt geretourneerd met een retour verzoek gevoegd, dan zullen wij automatisch u terugbetalen of een tegoedbon geven.
Onze tegoedbonnen kunnen worden besteed aan elk beschikbaar product op onze onlinestore en zijn geldig voor een jaar. Tegoedbonnen kunnen niet worden ingewisseld in combinatie met andere aanbiedingen en zijn slechts één keer geldig.
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij u een e-mail om u te laten weten dat wij u geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling. Als u bent goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of de oorspronkelijke betaalmethode toegepast.
Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Artikelen die met korting worden verkocht (uitverkoop of met promotiecodes) komen alleen in aanmerking voor ruilen.
Als u een artikel moet ruilen, stuur ons dan een e-mail op info@illuri.be
Neem contact op met info@illuri.be om retourgegevens aan te vragen. U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending van uw terugbetaling afgetrokken. Alle goedgekeurde retourzendingen moeten naar ons worden teruggestuurd met een traceerbare verzendmethode.
Annulering
U heeft het recht om dit contract binnen veertien dagen zonder opgave van reden te annuleren. De herroepingstermijn bedraagt veertien dagen vanaf de dag waarop u of een door u aangewezen derde die niet de vervoerder is, de laatste goederen in bezit heeft genomen. Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u contact met ons opnemen door middel van een duidelijke verklaring (bv. Een brief per post of e-mail) van uw beslissing om dit contract te herroepen. Om aan de annulerings deadline te voldoen, is het voldoende dat u uw kennisgeving van het uitoefenen van uw recht op annulering verstuurt voordat de annuleringstermijn is verstreken.
Illuri, Josephine charlottestraat 12, 2550 Kontich, België
Tel.: +32 (0) 477 64 51 40
E-mail: info@illuri.be BE0702.960.780
Als u zich uit dit contract terugtrekt, hebben wij u alle betalingen gegeven die wij van u hebben ontvangen, inclusief bezorgkosten (met uitzondering van de extra kosten die voortvloeien uit het kiezen van een ander type levering dan de goedkoopste standaardlevering die door ons wordt aangeboden). onmiddellijk en uiterlijk binnen veertien dagen vanaf de dag waarop wij de kennisgeving van uw annulering van dit contract hebben ontvangen, worden terugbetaald. Voor deze terugbetaling gebruiken wij hetzelfde betaalmiddel dat u bij de oorspronkelijke transactie heeft gebruikt, tenzij uitdrukkelijk iets anders met u is overeengekomen; Voor deze terugbetaling worden in geen geval kosten in rekening gebracht. We kunnen terugbetaling weigeren totdat we de goederen hebben teruggekregen of totdat u dat heeft aangetoond
- U moet de goederen onmiddellijk aan ons retourneren of overhandigen, en in elk geval niet later dan veertien dagen vanaf de datum waarop u ons op de hoogte bracht van de annulering van dit contract. De deadline is gehaald als u de goederen verzendt voordat de termijn van veertien dagen is verstreken.
- U draagt de directe kosten van het terugzenden van de goederen.
- U hoeft alleen te betalen voor waardevermindering van de goederen als dit waardevermindering het gevolg is van een behandeling van de goederen die niet nodig is om de aard, eigenschappen en functionaliteit van de goederen te controleren.
Het herroepingsrecht vervalt voortijdig in het geval van overeenkomsten voor de levering van verzegelde goederen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden als hun verzegeling na levering is verwijderd.
Het herroepingsrecht vervalt voortijdig in het geval van overeenkomsten voor de levering van goederen indien deze na levering door hun aard onlosmakelijk met andere goederen zijn vermengd
- Voorkom beschadiging en besmetting van de goederen. Stuur de goederen naar ons terug in hun originele verpakking met alle accessoires en alle verpakkings componenten. Gebruik indien nodig een beschermende buitenverpakking. Indien u de originele verpakking niet meer heeft, gebruik dan een geschikte verpakking om voldoende bescherming te bieden tegen transportschade.
- Stuur de goederen niet naar ons terug alvorens contact met ons te hebben opgenomen.
- Houd er rekening mee dat de bovengenoemde nummers 1-2 geen voorwaarde zijn voor de effectieve uitoefening van het herroepingsrecht.